Časté otázky
Bežný užívateľ svadobného vyhľadávača
- Registráciu si vytvoríte jednoducho cez formulár, kde zadáte svoje meno a e-mailovú adresu. Po registrácii Vám príde potvrdzujúci e-mail s heslom pre prihlásenie.
- Registrovaný užívateľ si môže prehľadnejšie označiť zaujímavých dodávateľov a neskôr sa k nim pohodlne vrátiť. Navyše môže pomôcť ďalším čitateľom svojim hodnotením dodávateľa a zúčastňovať sa súťaží.
- V našom svadobnom vyhľadávači si jednoducho zvolíte požadovaný typ služby alebo tovaru z ponúkaných kategórií, lokalitu, prípadne potrebnú kapacitu sály. Môžete zadať aj hľadanie podľa kľúčového slova alebo frázy ako napríklad "miesto na svadbu". Po filtrácii si jednoducho prezeráte vyselektované prezentácie dodávateľov a vyberiete už len toho správneho:)
- Nenašli ste niečo konkrétne? Napíšte nám Vašu požiadavku na info@nasa-svadba.sk a my sa o to postaráme.
- Pohodlne a na jednom mieste:)
- Keď budete mať svojho dodávateľa vybraného, stačí ho kontaktovať pohodlne a jednoducho pomocou formulára pri jeho prezentácii.
- Kontaktujete priamo človeka, ktorého potrebujete a bez zbytočného pátrania na viac miestach:)
- Ak si chcete pozrieť bližšie danú ponuku, môžete navštíviť webové alebo facebookové stránky dodávateľa cez klik pod prezentáciou, v kontakte - farebné ikonky www (webová stránka) a F (facebooková stránka) ...ak ich má u nás uvedené.
- Chcete radšej osobnejší kontakt? Môžete telefonovať:) Tel. číslo je uvedené opäť pod prezentáciou každého dodávateľa.
Dodávateľ svadobnej služby alebo tovaru
- Registráciu si vytvoríte jednoducho cez formulár, kde zadáte svoje meno a e-mailovú adresu. Po registrácii Vám príde potvrdzujúci e-mail s heslom pre prihlásenie.
- Na výber máte 5 typov propagácií s rôznym obdobím zverejnenia:
- Zápis do vyhľadávača | ZDARMA - Prezentácia určená pre každého, kto sa chce zviditeľniť a nemôže si dovoliť ani drobnú investíciu do online marketingu.
- LOKÁL - zvýhodnená prezentácia bez potreby uvedenia web stránky určená pre LOKÁLNYCH dodávateľov s regionálnym pôsobením.
- ZÁKLAD - základná a ekonomicky výhodná prezentácia určená pre každého s preklikom na Vašu web stránku, príp. FB.
- ŠTANDARD - optimálna prezentácia určená pre každého s dostatočným rozsahom textu a počtom prezentačných fotografií, s uvedením kapacity pre oblasť HORECA.
- PRÉMIUM - plnohodnotná prezentácia na vyššej úrovni s videoprezentáciu a špeciálnou akciou, príp. uvedením ďalších prevádzok/ predajní.
- Po registrácii a prihlásení si v našom cenníku vyberiete požadovaný typ prezentácie a zakúpite krokmi: "objednať" a "prejsť k úhrade" alebo kliknete na Zápis zadarmo*.
- Po vyplnení fakturačných údajov, výbere formy platby a zrealizovaní úhrady môžete prejsť k pridaniu prezentácie.
- Pri vypĺňaní formuláru prezentácie dbajte na správnosť údajov aj kvalitu fotografií, aby prezentácia bola kompletná, plnohodnotná a pútavá. Obsah formuláru sa odlišuje podľa vybranej formy prezentácie.
- * Pri výbere kontaktného Zápisu môžete okamžite "Pokračovať v pridávaní" prezentácie
- Po zvolení vhodného typu prezentácie a následnom potvrdení objednávky sa Vám zobrazí formulár pre vyplnenie fakturačných údajov. Po vyplnení údajov si pod formulárom môžete vybrať spôsob úhrady. Platba je možná bankovým prevodom alebo platobnou kartou.
- Bezpečnosť platby kartou zabezpečuje First Data / poskytovateľ platobného systému Besteron (schválené a regulované Národnou bankou Slovenska).
- Pri výbere platby kartou budete presmerovaný na platobnú bránu. Po načítaní úhrady do systému Vám príde emailom faktúra a následne môžete pridať a zverejniť prezentáciu.
- Pri výbere platby prevodom sa čaká štandardný čas na pripísanie prostriedkov na účet a následnom načítaní úhrady do systému portálu. Po načítaní úhrady do systému Vám príde emailom potvrdzujúca informácia, že môžete pridať a zverejniť prezentáciu.
- Propagácia bude zverejnená odo dňa úhrady (pripísaní prostriedkov na účet) na zvolenú dobu (napr. ročné predplatné bude zverejnené od 15.1.2018 do 14.1.2019).
- Registrácia
- Po obdržaní e-mailu s heslom prihlásenie
- Výber balíka v cenníku a následné objednanie
- Vyplnenie fakturačných údajov (pokladňa) a výber platby - bankovým prevodom alebo platobnou kartou
- Potvrdenie súhlasu so Všeobecnými obchodnými podmienkami
- Potvrdenie objednávky a platby (*pri prijatí objednávky s platbou prevodom bude zaslaná faktúra e-mailom)
- Po pripísaní platby na účet a následne do systému / je zaslaná faktúra e-mailom (pri platbe kartou) a / sprístupnená možnosť zadať platenú prezentáciu (je nutné vybrať Vami uhradený balík, nie "Zápis" a "pokračovať v pridávaní")
- Vyplnenie údajov do formuláru prezentácie, pridanie fotografií, príp. videa
- Uloženie a zverejnenie prezentácie
Návštevnosť portálu si môžete pozrieť TU.